Naprawy elektronarzędzi Eibenstock
- wiertarek
- wiertnic
- mieszarek
- szlifierek i zacieraczek
- bruzdownic
- polerek
- odkurzaczy
- i innych
Dotyczy to także części do urządzeń wyprodukowanych kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat temu. Wychodząć naprzeciw klientom oferujemy program “umowy serwisowej” dla stałych klientów. Dzięki niej klient uzyskuje możliwość otrzymania maszyny zastępczej i dodatkowych upustów na części zamienne.
Kontakt
Tel: 22 894 55 00
Fax: 22 644 65 52
Email: serwis@eibenstock.pl
Zakres usług
– naprawy gwarancyjne sprzedawanych maszyn
– naprawy pogwarancyjne
– stała obsługa serwisowa (umowa serwisowa)
– sprzedaż oryignalnych części zamiennych
– przeglądy okresowe urządzeń – pomoc i doradztwo
Najczęstsze pytania
W JAKI SPOSÓB DOSTARCZYĆ MASZYNĘ DO SERWISU?
- Można przesłać do nas maszynę na swój koszt dowolnym kurierem lub skorzystać z naszego formularza dostępnego na dole strony.
CO DOŁĄCZYĆ DO MASZYNY PRZYSŁANEJ DO SERWISU?
- Zarówno w przypadku naprawy gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub kartę gwarancyjną z numerami produktu oraz opis usterki.
JAKI JEST KOSZT NAPRAWY POGWARANCYJNEJ?
- Zawsze przed naprawą robiony jest kosztorys i wysyłany do klienta w celu akceptacji. Dopiero po jego akceptacji dokonywana jest naprawa.
JAK DŁUGO TRWA NAPRAWA?
- To zależy od usterki. W sytuacjach kryzysowych dla klienta naprawa odbywa się od ręki.
CO TO JEST UMOWA SERWISOWA?
- Podpisywana jest na czas nieokreślony. Daje klientowi pierwszeństwo w kolejce napraw, lepsze ceny na części zamienne oraz usługę naprawy. W przypadku długiej naprawy serwis zapewnia maszynę zastępczą. (więcej informacji u pracowników serwisu)
WYTYCZNE DOTYCZĄCE PAKOWANIA TOWARU
Aby zapewnić bezpieczne i punktualne dostarczenie paczki prosimy o zapakowanie maszyny wysyłanej do serwisu zgodnie z wymaganiami przewoźnika DHL:
• Użyj sztywnego pudełka z nienaruszonymi klapami
• Usuń z pudełka wszelkie etykiety, oznaczenia materiałów niebezpiecznych i inne oznaczenia wysyłki, które nie mają już zastosowania
• Zawiń każdy przedmiot osobno
• Użyj odpowiedniego materiału amortyzującego
• Użyj mocnej taśmy przeznaczonej do przesyłek
• Nie używaj sznurka ani papierowych owinięć
• Użyj pojedynczej etykiety adresowej z wyraźnym adresem dostawy i adresem zwrotnym – przesłanym przez ZALCO Sp. z o.o. na adres e-mail wskazanym w zleceniu zamów kuriera
ZAMÓW KURIERA
Aby zamówić kuriera DHL po odbiór urządzenia do serwisu na koszt firmy Zalco Sp. z o.o. (w przypadku urządzeń pogwarancyjnych koszt transportu zostanie doliczony w kosztorysie naprawy) należy skorzystać z poniższego formularza klikająć w przycisk
Jeśli po spakowaniu paczka przekracza standardowe wymiary prosimy o wcześniejszy kontakt bezpośrednio z naszym serwisem serwis@zalco.pl w celu zamówienia dedykowanego przewoźnika.
- Maksymalna długość – 120 cm,
- Maksymalna szerokość – 60 cm,
- Maksymalna wysokość – 60 cm