Naprawy elektronarzędzi Eibenstock

           Serwis ZALCO istnieje od początku działalności firmy. Doświadczenie, które firma posiada w zakresie obsługi i napraw maszyn pozwala rozwiązać wszystkie z nimi związane problemy techniczne. Naprawy są wykonywane przez dobrze wyszkolonych i doświadczonych serwisantów. Misją naszego serwisu jest szybkie rozwiązywanie problemów, wysokiej jakości obsługa oraz zadowolenie klienta. Wizją serwisu jest 100% satysfakcja naszych klientów. Do napraw wykorzystujemy tylko oryginalne części, akcesoria oraz najwższej jakości chemię. Na udzielone przez nas usługi udzielamy gwarancje. Oferujemy również możliwość zakupu pojedyńczych części oraz elementów w celu samodzielnej naprawy urządzenia. Zapewniamy części zamienne do wszystkich urządzeń marki Eibenstock:
  • wiertarek
  • wiertnic
  • mieszarek
  • szlifierek i zacieraczek
  • bruzdownic
  • polerek
  • odkurzaczy
  • i innych

 Dotyczy to także części do urządzeń wyprodukowanych kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat temu. Wychodząć naprzeciw klientom oferujemy program “umowy serwisowej” dla stałych klientów. Dzięki niej klient uzyskuje możliwość otrzymania maszyny zastępczej i dodatkowych upustów na części zamienne.

Zakres usług

– naprawy gwarancyjne sprzedawanych maszyn
– naprawy pogwarancyjne
– stała obsługa serwisowa (umowa serwisowa)
– sprzedaż oryignalnych części zamiennych
– przeglądy okresowe urządzeń – pomoc i doradztwo

Najczęstsze pytania

W JAKI SPOSÓB DOSTARCZYĆ MASZYNĘ DO SERWISU?

  • Można przesłać do nas maszynę na swój koszt dowolnym kurierem lub skorzystać z naszego formularza dostępnego na dole strony.

CO DOŁĄCZYĆ DO MASZYNY PRZYSŁANEJ DO SERWISU?

  • Zarówno w przypadku naprawy gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu lub kartę gwarancyjną z numerami produktu oraz opis usterki.

JAKI JEST KOSZT NAPRAWY POGWARANCYJNEJ?

  • Zawsze przed naprawą robiony jest kosztorys i wysyłany do klienta w celu akceptacji. Dopiero po jego akceptacji dokonywana jest naprawa.

JAK DŁUGO TRWA NAPRAWA?

  • To zależy od usterki. W sytuacjach kryzysowych dla klienta naprawa odbywa się od ręki.

CO TO JEST UMOWA SERWISOWA?

  • Podpisywana jest na czas nieokreślony. Daje klientowi pierwszeństwo w kolejce napraw, lepsze ceny na części zamienne oraz usługę naprawy. W przypadku długiej naprawy serwis zapewnia maszynę zastępczą. (więcej informacji u pracowników serwisu)

WYTYCZNE DOTYCZĄCE PAKOWANIA TOWARU

Aby zapewnić bezpieczne i punktualne dostarczenie paczki prosimy o zapakowanie maszyny wysyłanej do serwisu zgodnie z wymaganiami przewoźnika DHL:

• Użyj sztywnego pudełka z nienaruszonymi klapami
• Usuń z pudełka wszelkie etykiety, oznaczenia materiałów niebezpiecznych i inne oznaczenia wysyłki, które nie mają już zastosowania
• Zawiń każdy przedmiot osobno
• Użyj odpowiedniego materiału amortyzującego
• Użyj mocnej taśmy przeznaczonej do przesyłek
• Nie używaj sznurka ani papierowych owinięć
• Użyj pojedynczej etykiety adresowej z wyraźnym adresem dostawy i adresem zwrotnym – przesłanym przez ZALCO Sp. z o.o. na adres e-mail wskazanym w zleceniu zamów kuriera

ZAMÓW KURIERA

Aby zamówić kuriera DHL po odbiór urządzenia do serwisu na koszt firmy Zalco Sp. z o.o. (w przypadku urządzeń pogwarancyjnych koszt transportu zostanie doliczony w kosztorysie naprawy) należy skorzystać z poniższego formularza klikająć w przycisk

Jeśli po spakowaniu paczka przekracza standardowe wymiary prosimy o wcześniejszy kontakt bezpośrednio z naszym serwisem serwis@zalco.pl w celu zamówienia dedykowanego przewoźnika.

  • Maksymalna długość – 120 cm,
  • Maksymalna szerokość – 60 cm,
  • Maksymalna wysokość – 60 cm
Scroll to Top